Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettutrustning
Läst 2296 ggr
Lottzki
0

Hjälp med matchning

Undrar vad ni tycker om ett grått schabrak med rosa kant/passpoal på en brun häst med svart man och svans??
Schabraket + huvan finns hos hööks och jag undrar vad ni tycker om den matchningen…är lite osäker…hade hellre velat ha det i svart med grå kan och röd passpoal men det finns inte -.- 

Vad tycker ni?

Elshira
0

Jag skulle personligen inte haft grått till anat än skimmel, men smaken är ju som baken! Tycker ljusa pastellfärger passar bra på ljusa hästar, och lite mer klara färger på mörkare hästar =)

Hakuna matata!

Lottzki
0

Okej. Jag har samma tanke så jag har bestämt mig för att skrota den här iden ;) Letar vidare efter något annat snyggt helt enkelt :)

Tusen
0

Grått kan se utmärkt  ut på en fux också.Glad

Sen tycker jag att man ska välja vad man själv gillar, för som alla vet så är smaken olika.

Elshira
0

#3 Ja det har nu nog rätt i, i.af en fux med ljus man och svans! =)

Hakuna matata!

Tusen
0

#4 Jag hade en eldigt röd fux för några år sedan och hon såg jättefin ut i grått, fastän hennes man hade samma färg som kroppen. Ville inte ha vitt på henne hela tiden då det blev så skitigt för minsta lilla och grönt var jag rätt trött på just då. Inte lätt med färger till fuxar annars tycker jag. de skär sig med de flesta färger.

komkoma
0

#5 Va? Fuxar passar ju i nästan allt, Brunt, beige, blå, grönt, rött, You name it! Kruxet är ju bara att få det i rätt nyans så det inte skär sig:)

komkoma
0

#5 Va? Fuxar passar ju i nästan allt, Brunt, beige, blå, grönt, rött, You name it! Kruxet är ju bara att få det i rätt nyans så det inte skär sig:)

komkoma
0

Tusen
0

#6,7,8 Nä, rött på en fux är nog något av det värsta som finns.Skrattande ja, det skulle väl vara rosa då i så fall, som skulle vara värre.

Blått, gult, orange, vinrött, lila, ljusblått osv.. är väl inget vidare snyggt på en fux?? Tycker du det? Flört

komkoma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men ljusblå är ingen färg, det är en nyans ;)

Bifogar en bild på en fux i vinrött, Helt ok enligt mig.

Orange kan oxå vara riktigt ballt! Kolla bara på tyskarna i hoppningen, de har ju grå/orange utrustning, Och flera av dem sitter på fuxar.

Därimot gult kan ju knappast vara någon höjdare, men det tycker jag inte till någon häst.

Tusen
0
komkoma
0

Nej alla ska tycka lika!