Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettannonser
Läst 5187 ggr
WhoCares-01
8

Ledig box i Onsala utanför Kungsbacka

Letar ni efter ny stallplats? Onsla ligger i Kungsbacka kommun söder om Göteborg. Det är min moster som äger stallet och hon har bett mej och de andra tjejerna hålla ögon och öron öppna. så är det någon som är intrisserad? Stallet har paddock och hästen får en egen hage. Priset ligger på ca.1500 tror jag, priset beror lite på hur mycket hö som går åt.

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

kaka1234567
0

Så hästarn får inget sälskap i hagen ???

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

HannaT
0

#1 Hur hästar går i hage kan man disskutera i en annan tråd, men jag vill bara säga att för många ryttare är det viktigt att deras hästar går själva för att de inte ska skada sig, speciellt om hästen tävlas i höga klasser och är värd mycket pengar. Ofta ju hästarna dock med en massa hästar runt sig i hagar bredvid.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

kaka1234567
0

Nej men jag mena inte så jag ville veta om hästen har sälskap om man får välja.För jag har en bekant som bor i närheten och söker stall.Men vill att hästen har sälskapa.De va allt.

_Mvh kaka
_

HannaT
0

#3 Då förstår jag. Glad

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

WhoCares-01
0

#1 om hästen behöver det så är min ponny ganska bra med andra men helst vill vi ha hästarna själv dels av anledningen som HannaT nämnde att hästarna inte ska sakdas och vissa tävlas på hög nivå och är ganska mycket värda. men det beror även på att vi alla turas om att ta in och ut hästarna via ett schema och är man då ensam med något av det kan det bli väldigt krångligt.

men vi har haft hästar som gått tillsammans innan så…. men är hon intresserad av mer information så får hon gjärna kontakta mig. är hon medlem här på iFokus? annars är min mejl alexandra.wiktorsson@hotmail.com

// Alexandra

WhoCares-01
0

lägger till att hästen har grannar i hagarna runt om så den är absolut inte ensam

// Alexandra

kaka1234567
0

Ok de låter bra.nej hon är inte medlem emn hon vill ha minst 3 sälskaps hästar så de är kanske inte derekt de hon söker då.

För hon tävlaj ju i hökaklasser men idressyr och hänes häst är van vid att gå med 25 hästar så hon vil såklart att hästen ska kunna fortsätta.ha massom med kompisar alltså minst 3.

Lycka till med att hitta mäniskor tilll stallet =)

_Mvh kaka
_

WhoCares-01
0

aja. alla har ju sina krav =) det är så det är men du kan ju kanske tipsa henne om att det finns iaf, så ångrar hon sig så är det bara att komma förbi =)

bor hon i onsala? vet du var hon har hästen just nu?

// Alexandra

kaka1234567
0

#8.Ja typ där kanske lite längre bort men typ ja.Nej tyvär då hon flyttat från hennes stall och står på ett så länge stall som jag inte  vet något om. Då hon inte kunde ha kvar de ena och de nuvarande passar inte.Alltrå för få hästar att gå med.Så men jag ska säga till henne så hon vet jag holler tumarana.Så att ni får fler folk =)

Lycka till =)

_Mvh kaka
_

WhoCares-01
0

#9 jo det vore ju toppen att få lite nytt folk i stallet =) hoppas verkligen hon hittar något annat om det inte passar med stall strandberg =) det är ju helt vad man själv vill ha i ett stall.

// Alexandra

kaka1234567
0

#10.presis Lycka till hoppas ni får mer trevliga meniskor =)

_Mvh kaka
_

queridos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Finns det några platser kvar ? :) Och var i onsala ligger det?

/ Cecilia Hanson

WhoCares-01
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#12 tyvärr är det fullt nu. Stallet heter Stall Strandberg/holan gård och ligger mellan Ranagården och Attviks längs med rydetvägen.

// Alexandra

queridos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Okej :)
Synd att det är fullt :D

/ Cecilia Hanson

WhoCares-01
0

#14 ska du flytta hit eller bor du här redan?? finns ju rätt många stall här så borde ju finnas plats nånstans =)

// Alexandra