Intressekoll
Ja, tänkte göra en intressekoll på min lilla pärla… Hennes namn är Carma, hon är en liten häst på ca 158cm, dock inte helt färdigvuxen. Hon är 4år och avblekbar skimmel. E. Cardento u. Lizza de marco ue. Irco marco. Hon är snäll i ALL hantering! Hon är välriden, har lätt att gå i form, lär sig otroligt lätt. Rund galopp, fattar galopp från skritt och trav, Men börjar fixa även från halt. Har hoppat upp till 90-100cm (sen blir jag skraj, gillar inte att hoppa när det blir för högt) hon hoppar även diken, och alla möjliga teränghinder! Hon har otroligt lätt för sig i hoppningen och sköter det mesta själv, kan dock behövas att man driver på henne lite. Hon älskar att bli klappad och kliad, och skulle aldrig sparkas eller bitas! Som sagt var… Detta är endast INTRESSE koll, då jag inte vet vad jag ska göra framöver och mitt intresse för hästar inte är så stort, men om jag känner att nån är seriös och satsar så sp finns det stor chans att hon säljs! Bud får gärna ges via pm, men inga skambud, tack! För mer info eller bilder, pm eller mail: el_in_97@hotmail.com Ha en bra dag!
Puttar upp tråden lite !